Technik reklamy symbol cyfrowy zawodu: 333907
Zadania zawodowe technika reklamy obejmują: projektowanie, produkcję oraz sprzedaż usług reklamowych, przygotowanie ofert produktów i usług reklamowych,
prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych, tworzenie przekazu reklamowego, wykonywanie projektów reklamowych,
organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, tworzenie planów mediowych, badanie skuteczność i efektywność reklamy.
Informacje szczegółowe:
W trakcie nauki zaplanowane jest zdobycie kompetencji w następujących kwalifikacjach:
Kwalifikacja PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego
- posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu reklamy,
- określać rolę i funkcje reklamy w różnych kontekstach,
- stworzyć przekaz reklamowy,
- stworzyć reklamę,
- wykonać projekty reklam, posługując się dokumentacją,
- zarządzać procesem tworzenia reklamy,
- współpracować w zespole tworzącym reklamę,
- wykazać się kreatywnością i otwartością na zmiany oraz przestrzegać zasad kultury i etyki,
- zarządzać małymi zespołami,
- zorganizować stanowisko pracy zgodnie z przepisami prawa i zasadami ergonomi.
Kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową:
- posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu reklamy,
- określać rolę i funkcje reklamy w różnych kontekstach,
- zarządzać procesem tworzenia reklamy,
- współpracować w zespole tworzącym reklamę oraz zarządzać małymi zespołami,
- wykazać się kreatywnością i otwartością na zmiany oraz przestrzegać zasad kultury i etyki,
- wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii w procesie powstawania reklamy,
- opracować strategię komunikacji marki,
- opracować plan kampanii reklamowej oraz zarządzać procesem jej realizacji,
- wyciągać wnioski z badań reklamy i je prezentować,
- sprzedać zleceniodawcy kampanię reklamową,
- organizować stanowisko pracy zgodnie z przepisami prawa i zasadami ergonomii,
- aktualizować swoją wiedzę i doskonalić swoje umiejętności zawodowe,
- wprowadzać rozwiązania poprawiające warunki i jakość pracy,
- stosować techniki kreatywne, przepisy prawa, normy etyczne,
- zarządzać informacjami w procesie realizacji kampanii reklamowej,
- planować i realizować badania reklamy,
- określać warunki i organizację pracy zapewniające wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w środowisku pracy.