Technik reklamy Łódź

Technik reklamy symbol cyfrowy zawodu: 333907

Zadania zawodowe technika reklamy obejmują: projektowanie, produkcję oraz sprzedaż usług reklamowych, przygotowanie ofert produktów i usług reklamowych, prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych, tworzenie przekazu reklamowego, wykonywanie projektów reklamowych, organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, tworzenie planów mediowych, badanie skuteczność i efektywność reklamy.
Informacje szczegółowe:

W trakcie nauki zaplanowane jest zdobycie kompetencji w następujących kwalifikacjach:
Kwalifikacja PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego

  • posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu reklamy,
  • określać rolę i funkcje reklamy w różnych kontekstach,
  • stworzyć przekaz reklamowy,
  • stworzyć reklamę,
  • wykonać projekty reklam, posługując się dokumentacją,
  • zarządzać procesem tworzenia reklamy,
  • współpracować w zespole tworzącym reklamę,
  • wykazać się kreatywnością i otwartością na zmiany oraz przestrzegać zasad kultury i etyki,
  • zarządzać małymi zespołami,
  • zorganizować stanowisko pracy zgodnie z przepisami prawa i zasadami ergonomi.

Kwalifikacja PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową:

  • posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu reklamy,
  • określać rolę i funkcje reklamy w różnych kontekstach,
  • zarządzać procesem tworzenia reklamy,
  • współpracować w zespole tworzącym reklamę oraz zarządzać małymi zespołami,
  • wykazać się kreatywnością i otwartością na zmiany oraz przestrzegać zasad kultury i etyki,
  • wykorzystać wiedzę z zakresu psychologii w procesie powstawania reklamy,
  • opracować strategię komunikacji marki,
  • opracować plan kampanii reklamowej oraz zarządzać procesem jej realizacji,
  • wyciągać wnioski z badań reklamy i je prezentować,
  • sprzedać zleceniodawcy kampanię reklamową,
  • organizować stanowisko pracy zgodnie z przepisami prawa i zasadami ergonomii,
  • aktualizować swoją wiedzę i doskonalić swoje umiejętności zawodowe,
  • wprowadzać rozwiązania poprawiające warunki i jakość pracy,
  • stosować techniki kreatywne, przepisy prawa, normy etyczne,
  • zarządzać informacjami w procesie realizacji kampanii reklamowej,
  • planować i realizować badania reklamy,
  • określać warunki i organizację pracy zapewniające wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w środowisku pracy.